br

Kantoorinrichting

 

Kantoorinrichting als onderdeel van uw bedrijfsidentiteit

 

Kantoorinrichting is een ruim begrip. Hierbij denkt u terecht aan kantoormeubelen. Zoals bureaustoelen, ergonomische stoelen en archiefkasten. Uiteraard klopt dit, maar de praktijk is veelzijdiger. Ook vloeren, wanden, plafonds, verlichting en zelfs uw akoestiek zijn belangrijk voor een professionele en toekomstbestendige kantoorruimte . Hierin zijn talloze afwegingen te maken. Tussen kleuren, sferen, materialen en stijlen, maar ook praktische zaken als indeling, communicatie, hiërarchie en ergonomie. Hebben wij het over kantoorinrichting, dan denken wij aan al deze factoren. Zo leveren wij u graag een ontwerp met als resultaat welzijn en productiviteit in uw kantoor.  Zo dat uw bedrijfsidentiteit meer is dan alleen de woorden op een website. Wij zorgen er voor dat uw kantoorinrichting de meest krachtige boodschap is naar relaties en uw medewerkers.

 

Kantoorinrichting als dienst

 

Kantoorinrichting door Perla is het resultaat van goede overwegingen. Wat is uw type organisatie? Hoe verloopt de dagelijkse bedrijfsvoering? Welke verschillende eisen stelt u aan uw gehele werkomgeving? Wat verwachten uw klanten? Wat is uw bedrijfsidentiteit? Wat zijn de nieuwste mogelijkheden en innovaties? Wat zijn de trends? En wat is het voordeligst? Op al deze en andere vragen geven wij u graag persoonlijk advies op maat. Hierbij is de bedrijfsplattegrond vaak leidend. Want alleen zo ontstaat een interieurconcept waarin uw kleuren, sfeer, vormgeving en materiaalgebruik harmonieus samenkomen. Uiteraard toetst Perla Kantoorinrichting of dit alles past in uw budget, planning en de gemaakte afspraken. Zo betaalt uw investering zich al snel uit: dankzij een sterk ontwerp werkt iedereen plezierig, productief en professioneel. Anders inrichten zorgt voor meer betrokkenheid en beter resultaat.

Kantoorinrichting als ziektepreventie

 

Uw kantooromgeving is medebepalend voor de gezondheid van uw medewerkers. Woorden als RSI en Carpaletunnelsyndroom (beknelde zenuwen) zijn inmiddels volledig ingeburgerd. Ook groeit de populariteit van wetenschappers in de media nog altijd. Zij tonen ons dat te veel zitten en een slechte werkhouding niet alleen lichamelijk maar ook mentaal ongezond is. Daarom kiezen moderne bedrijven over de hele wereld steeds vaker voor dynamische werkomgevingen. Denk aan zit-/sta bureaus, beeldschermstoelen, lounge meubilair en andere moderne oplossingen. Of speciaal ingerichte ruimten waar flexibel en staand vergaderen mogelijk is – deze groeien in populariteit. Dit zijn de kantoren van en voor de toekomst. Het kantoor wordt steeds meer een ontmoetingsplek in een huiselijke sfeer.

 

Merken voor kantoorinrichting

 

Voor uw nieuwe en moderne inrichting bieden wij uiteenlopende oplossingen. Veel van onze fabrikanten hebben volwaardige producten op de markt. Deze zijn zowel innovatief als representatief. Hierdoor is het aanbod enorm. Een veelgehoorde klacht hierbij is wel dat de markt voor kantoormeubelen te overweldigend is voor oriënterende klanten. Want welke oplossingen zijn nu eigenlijk het meest geschikt? Wat zijn de verschillende afwegingen die je moet maken tussen de talloze merken, specificaties en prijsklassen? Een bezoek aan een ervaren specialist is vaak van grote waarde. Een groot netwerk, een enorm aanbod en de juiste product- en marktkennis kunnen zorgen voor een specialistische oplossing die niet in elke showroom te krijgen is. Zo zijn genoeg producten en oplossingen extra voordelig: veel kwaliteit voor weinig geld. Het inwinnen van professioneel advies is hierbij een even voordelige en geruststellende optie. Onze expertise en marktkennis helpt u echt verder!

Ik kom graag in contact met Perla Kantoorinrichting

Neem dan snel contact met ons op of maak een afspraak!