Interieurbouw overlegunit voor Bavickhouse
Bekijk alle afbeeldingen

Officez Bavinckhouse

Stijlvol en comfortabel werken in een rustige omgeving

Officez Bavinckhouse is één van de mooie locaties van Rijsterborgh Vastgoed waar mensen een kantoorruimte kunnen huren in het groen. Comfortabel ondernemen op de rand van Amsterdam Zuid. De hal en entree zijn voorzien van marmeren vloeren en wanden, in de kleur oud roze. Veel stijlelementen zijn niet meer van deze tijd, maar vormen wel de basis met de architectuur van het pand. De opdracht is om de entree en hal op te knappen en deze weer een hedendaagse look te geven.

MEER OVER: OFFICEZ Bavinckhouse

Het gehele inrichtingstraject doorloopt een gestructureerd proces binnen onze diensten. Het totale proces bestaat uit de volgende vier fases:

1. Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase analyseren we grondig de behoeften, wensen en doelen van onze klanten. We voeren gesprekken, bekijken de huidige situatie en verzamelen relevante informatie. Gebouwenonderzoek, Programma Van Eisen, vlekkenplan en kostenraming geven richting aan de ontwerpfase en bepalen met welke diensten we aan de slag gaan.

2. Ontwerp

In de ontwerpfase vertalen we de verzamelde informatie naar concrete en creatieve ontwerpen. We maken gebruik van onze expertise en ervaring om functionele en esthetische oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij de visie en het budget van onze klanten. Het ontwerp omvat plattegronden, 3D-visualisaties en materiaal- en kleurkeuzes.

3. Voorbereiding

In de voorbereidingsfase zorgen we voor een gedetailleerde planning en coördinatie van de benodigde activiteiten en resources. We bestellen en organiseren de levering van meubels, materialen en andere benodigdheden. Daarnaast bereiden we de locatie voor op de daadwerkelijke implementatie, inclusief eventuele bouw- of renovatiewerkzaamheden.

4. Implementatie

Tijdens de implementatiefase zetten we de plannen om in actie. We coördineren de leveringen, installeren en monteren de meubels, verzorgen de bekabeling en voeren alle noodzakelijke aanpassingen uit. We werken nauw samen met leveranciers, onderaannemers en andere betrokken partijen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Michel Visser Perla Kantoorinrichting
Michel Visser
Interieurontwerper, Projectadviseur

Samen jouw project starten?

Benieuwd hoe ik je kan verder helpen? Twijfel niet, ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Neem contact op en ik denk graag met je mee!

Contact opnemen

Contact opnemen

Of laat een bericht achter

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Goed om te weten

Verzorgen jullie de volledige inrichting?

Ja, wij verzorgen de volledige inrichting van je pand. Indien wenselijk kunnen wij je volledig ontzorgen. Met vele facetten onder één dak verzorgt Perla jouw complete interieur vraagstuk. Van vloeren tot plafond en van verlichting tot meubilair.  Ons team bestaat uit interieurontwerpers, projectmanagers, binnendienst en vakkundige monteurs die je volledig begeleiden. Zodat je straks een compleet ingerichte en gebruiksklare werkomgeving hebt.

Doen jullie alleen projecten?

Nee, je kunt bij ons ook terecht voor alleen losse producten, zoals werkplekken, bureaustoelen, kasten, verlichting, etc.

Waar vind ik jullie prijzen?

Voor informatie over prijzen verwijzen we je graag naar onze offerte aanvraag. Wij maken dan een gerichte offerte met onze speciale projectprijzen. Bel of mail ons vandaag met je aanvraag en wij reageren snel!

Bel offerte aanvraag:  023- 531 39 52

Mail offerte aanvraag: menno@perlakantoor.nl

Monteren en inhuizen jullie ook?

Ja, wij monteren en inhuizen onze producten voor je op locatie. Dit betekent dat we de meubels op de gewenste plek zetten, en gelijk volledig monteren. De kosten hiervoor worden meegenomen in de offerte aanvraag.

Kunnen jullie snel leveren?

Ja, wij kunnen snel leveren. Neem dan direct contact met ons op en wij informeren je naar de mogelijkheden. T: 023 – 531 39 52 of info@perlakantoor.nl