Mooie nieuwe lunchruimte voor The Garden in Amstelveen
Bekijk alle afbeeldingen

OfficeZ The Garden

Stijlvol lunchen in kantoorgebouw The Garden

Kantoorgebouw The Garden aan de rand van de stadstuinen bij stadshart Amstelveen, is een modern businesscomplex van vier gebouwen. De gebouwen staan rond een sfeervolle binnentuin, waardoor er een oase van rust is voor aangenaam zakendoen. Ondernemen met allure in volledig ingerichte luxe werkkamers en vergaderruimtes. Fraai ontworpen openbare ruimtes en een receptie die altijd bemand is. De smaakvol ingerichte binnentuin is een populaire plek voor lunch, een korte meeting, of om even zelf in het zonnetje op uw laptop de mail bij te werken. Om de gehele sfeer en ambiance op niveau te houden is ons gevraagd om de iets wat gedateerde bedrijfskantine en bijbehorende instructieruimte opnieuw vorm te geven tot een sfeervolle ontmoetingsruimte om te lucnhen en te ontspannen. Tevens was er de wens voor de verschillende huurders een aangrenzende hoogwaardige vergaderruimte te realiseren.

MEER OVER: Officez The Garden

Het gehele inrichtingstraject doorloopt een gestructureerd proces binnen onze diensten. Het totale proces bestaat uit de volgende vier fases:

1. Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase analyseren we grondig de behoeften, wensen en doelen van onze klanten. We voeren gesprekken, bekijken de huidige situatie en verzamelen relevante informatie. Gebouwenonderzoek, Programma Van Eisen, vlekkenplan en kostenraming geven richting aan de ontwerpfase en bepalen met welke diensten we aan de slag gaan.

2. Ontwerp

In de ontwerpfase vertalen we de verzamelde informatie naar concrete en creatieve ontwerpen. We maken gebruik van onze expertise en ervaring om functionele en esthetische oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij de visie en het budget van onze klanten. Het ontwerp omvat plattegronden, 3D-visualisaties en materiaal- en kleurkeuzes.

3. Voorbereiding

In de voorbereidingsfase zorgen we voor een gedetailleerde planning en coördinatie van de benodigde activiteiten en resources. We bestellen en organiseren de levering van meubels, materialen en andere benodigdheden. Daarnaast bereiden we de locatie voor op de daadwerkelijke implementatie, inclusief eventuele bouw- of renovatiewerkzaamheden.

4. Implementatie

Tijdens de implementatiefase zetten we de plannen om in actie. We coördineren de leveringen, installeren en monteren de meubels, verzorgen de bekabeling en voeren alle noodzakelijke aanpassingen uit. We werken nauw samen met leveranciers, onderaannemers en andere betrokken partijen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Michel Visser Perla Kantoorinrichting
Michel Visser
Interieurontwerper, Projectadviseur

Samen jouw project starten?

Benieuwd hoe ik je kan verder helpen? Twijfel niet, ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Neem contact op en ik denk graag met je mee!

Contact opnemen

Contact opnemen

Of laat een bericht achter

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Goed om te weten

Doen jullie alleen projecten?

Nee, je kunt bij ons ook terecht voor alleen losse producten, zoals werkplekken, bureaustoelen, kasten, verlichting, etc.