Restyle kantoorruimte Zaffier Alkmaar door Perla
Bekijk alle afbeeldingen

Zaffier

Hybride en dynamisch werken met een vernieuwde en gerevitaliseerde inrichting

Zaffier ondersteunt inwoners van de gemeenten Alkmaar, Bergen, Castricum, Dijk en Waard, Heiloo en Uitgeest bij werk, geldzaken en inburgering. Het is het doel dat iedereen mee doet. Dat iedereen in de maatschappij een plek krijgt. Met genoeg financiële middelen om van te leven. Een plek waar iemand tot zijn recht komt. Maar tot die tijd, doen we het samen. Want samen kom je verder! Zo hebben wij samen met Zaffier gewerkt aan een Hybride en dynamische werkomgeving met bestaande middelen en aangevuld met nieuwe elementen. Op een kostenbewuste en creative manier het kantoor opnieuw vormgegeven. Zodat de medewerkers van Zaffier weer graag naar kantoor komen, maar zich ook thuis kunnen terugtrekken om geconcentreerd te kunnen werken.

MEER OVER: Zaffier

Het gehele inrichtingstraject doorloopt een gestructureerd proces binnen onze diensten. Het totale proces bestaat uit de volgende vier fases:

1. Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase analyseren we grondig de behoeften, wensen en doelen van onze klanten. We voeren gesprekken, bekijken de huidige situatie en verzamelen relevante informatie. Gebouwenonderzoek, Programma Van Eisen, vlekkenplan en kostenraming geven richting aan de ontwerpfase en bepalen met welke diensten we aan de slag gaan.

2. Ontwerp

In de ontwerpfase vertalen we de verzamelde informatie naar concrete en creatieve ontwerpen. We maken gebruik van onze expertise en ervaring om functionele en esthetische oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij de visie en het budget van onze klanten. Het ontwerp omvat plattegronden, 3D-visualisaties en materiaal- en kleurkeuzes.

3. Voorbereiding

In de voorbereidingsfase zorgen we voor een gedetailleerde planning en coördinatie van de benodigde activiteiten en resources. We bestellen en organiseren de levering van meubels, materialen en andere benodigdheden. Daarnaast bereiden we de locatie voor op de daadwerkelijke implementatie, inclusief eventuele bouw- of renovatiewerkzaamheden.

4. Implementatie

Tijdens de implementatiefase zetten we de plannen om in actie. We coördineren de leveringen, installeren en monteren de meubels, verzorgen de bekabeling en voeren alle noodzakelijke aanpassingen uit. We werken nauw samen met leveranciers, onderaannemers en andere betrokken partijen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Niels Hink Perla Kantoorinrichting
Niels Hink
Interieurontwerper, Projectadviseur

Samen jouw project starten?

Benieuwd hoe ik je kan verder helpen? Twijfel niet, ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Neem contact op en ik denk graag met je mee!

Contact opnemen

Contact opnemen

Of laat een bericht achter

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Goed om te weten

Doen jullie alleen projecten?

Nee, je kunt bij ons ook terecht voor alleen losse producten, zoals werkplekken, bureaustoelen, kasten, verlichting, etc.