br

Klanten aan het woord

 
-Ronald Lubbe
-Directeur

Ronald Lubbe – G. Lubbe & Zn B.V.

  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting in aanraking gekomen? 

    Nadat er besloten was dat er met de nieuwbouw gestart zou gaan worden, op internet gezocht naar een bedrijf dat het hele project qua inrichting van A tot Z zou kunnen regelen.

  2. Wat was de vraagstelling en /of wat voor diensten heeft Perla Kantoorinrichting geleverd?

    De diensten waar wij Perla om gevraagd hebben was vanaf de tekenfase, ontwerp, inrichting, tot en met het inhuizen. Ook bij projectmatige diensten die Perla niet levert maar wel mee bekend is werden wij vakkundig geadviseerd en met de juiste partijen in contact gebracht.

  3. Waarom heeft u voor Perla Kantoorinrichting gekozen?

    Het prettige contact, deskundig advies, en vooral het meedenken op een voor ons onbekend terrein.

  4. Hoe verliep het traject levering en/of dienst en wat was het eindresultaat?

    Na een kennismaking gesprek, een bezoek op locatie, wensen kenbaar gemaakt wat bij ons bedrijfsprofiel zou passen. Hierop is creatief mee aan de slag gegaan, van tekenbord naar bestelling en naar levering. Het eindresultaat is boven alle verwachting geworden.

  5. Zou u Perla Kantoorinrichting aanbevelen? Opmerkingen?

    Zouden Perla zeker adviseren. Wil men een totaal oplossing op projectmatige basis of alleen meubilair bestellen voor een klein kantoor zit men bij Perla aan het juiste adres.

Bekijk hier de projectfoto’s

Ronald Lubbe – G. Lubbe & Zn B.V.

Lubbe-Lisse---Ronald-Lubbe2

-Ronald Lubbe
-Directeur
  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting in aanraking gekomen? 

    Nadat er besloten was dat er met de nieuwbouw gestart zou gaan worden, op internet gezocht naar een bedrijf dat het hele project qua inrichting van A tot Z zou kunnen regelen.

  2. Wat was de vraagstelling en /of wat voor diensten heeft Perla Kantoorinrichting geleverd?

    De diensten waar wij Perla om gevraagd hebben was vanaf de tekenfase, ontwerp, inrichting, tot en met het inhuizen. Ook bij projectmatige diensten die Perla niet levert maar wel mee bekend is werden wij vakkundig geadviseerd en met de juiste partijen in contact gebracht.

  3. Waarom heeft u voor Perla Kantoorinrichting gekozen?

    Het prettige contact, deskundig advies, en vooral het meedenken op een voor ons onbekend terrein.

  4. Hoe verliep het traject levering en/of dienst en wat was het eindresultaat?

    Na een kennismaking gesprek, een bezoek op locatie, wensen kenbaar gemaakt wat bij ons bedrijfsprofiel zou passen. Hierop is creatief mee aan de slag gegaan, van tekenbord naar bestelling en naar levering. Het eindresultaat is boven alle verwachting geworden.

  5. Zou u Perla Kantoorinrichting aanbevelen? Opmerkingen?

    Zouden Perla zeker adviseren. Wil men een totaal oplossing op projectmatige basis of alleen meubilair bestellen voor een klein kantoor zit men bij Perla aan het juiste adres.

Bekijk hier de projectfoto’s

Marc Meijer – Connect Technisch Uitzendbureau

– Marc Meijer
– Directeur
  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting  in aanraking gekomen ?

    Via een oud collega van mij ben ik met Perla in aanraking gekomen.

  2. Wat was uw vraag en /of wat voor diensten heeft Perla geleverd?

    Perla regelt al jaren alle tekeningen/ontwerpen en de totale inrichting van al onze kantoren.  Ook onthouden zij wat er in de vestigingen staat. Na een aantal jaren gebruik moet er weleens wat vernieuwd worden. Doordat Perla A merk projectmeubelen heeft kunnen wij tegen altijd de juiste kleuren en materialen bijkopen en vernieuwen.

  3. Waarom heeft u voor Perla gekozen?

    De relatief kleinere kantoorruimtes  die wij hebben vragen om een projectmeubelleverancier die op schaal ontwerpen kan maken en gevoel heeft voor te gebruiken materialen en kleuren. Ook wilden wij overal herkenbaarheid hebben in combinatie met zakelijkheid en een  vriendelijke ambiance.Naast meubilair maken wij ook gebruik van hun scheidingswanden, vloerbedekking en keuken/kantine inrichting.De prijs kwaliteit verhouding is perfect.

  4. Hoe verliep het traject, levering of dienst en wat was het resultaat?

    Bij Perla krijg je direct te horen wat de leveringsdatum gaat worden. Hun bemiddeling en relaties met betrouwbare  onderaannemers voor overige diensten is zeer goed. Zelfs voor relatief kleine werken, van het schilderen van slecht een wandje tot kleine reparaties, is perfect.

  5. Zou u Perla aan bevelen? Opmerkingen?

    Ik zou Perla absoluut aanbevelen. Hun kennis van wat er zoal te koop is in de markt is zeer uitgebreid waardoor altijd een goed prijs/kwaliteit keuze gemaakt kan worden. Ook zijn zij eerlijk in het geven van een objectieve mening.

Bekijk hier de projectfoto’s
– Niki Gatsonides
– Directeur

Gatsonides – Sensys Gatso Group

  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting  in aanraking gekomen?

    Relatie management van de directeur op de Golfbaan.

  2. Wat was de vraagstelling en /of wat voor diensten heeft Perla Kantoorinrichting geleverd?

    Allereerst los meubilair, waarna dit later is uitgebouwd tot compleet ontwerp en inrichting van diverse ruimtes binnen een bestaand pand.

  3. Waarom heeft u voor Perla Kantoorinrichting gekozen?

    Goed relatie management met een enthousiast team deskundige medewerkers, goede service met oplossingen voor ieder budget en een lokale partner.

  4. Hoe verliep het traject. Levering en/of dienst en wat was het eindresultaat?

    De verschillende trajecten die wij met Perla hebben doorlopen zijn naar verwachting, volgens planning en binnen budget verlopen, vandaar de verschillende vervolgopdrachten.

  5. Zou u Perla Kantoorinrichting aanbevelen? Opmerkingen?

    Zeker.

Bekijk hier de projectfoto’s

Niki Gatsonides – Sensys Gatso Group

– Niki Gatsonides
– Directeur
  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting  in aanraking gekomen?

    Relatie management van de directeur op de Golfbaan.

  2. Wat was de vraagstelling en /of wat voor diensten heeft Perla Kantoorinrichting geleverd?

    Allereerst los meubilair, waarna dit later is uitgebouwd tot compleet ontwerp en inrichting van diverse ruimtes binnen een bestaand pand.

  3. Waarom heeft u voor Perla Kantoorinrichting gekozen?

    Goed relatie management met een enthousiast team deskundige medewerkers, goede service met oplossingen voor ieder budget en een lokale partner.

  4. Hoe verliep het traject. Levering en/of dienst en wat was het eindresultaat?

    De verschillende trajecten die wij met Perla hebben doorlopen zijn naar verwachting, volgens planning en binnen budget verlopen, vandaar de verschillende vervolgopdrachten.

  5. Zou u Perla Kantoorinrichting aanbevelen? Opmerkingen?

    Zeker.

Bekijk hier de projectfoto’s

Mireille Kaptein – Kaptein B.V.

– Mireille Kaptein
– Directeur
  1. Hoe bent u met Perla Kantoorinrichting in aanraking gekomen?

    Vanwege ons nieuwe bedrijfspand kwamen we door onze interieur styliste in contact met Niels Hink van Perla. Complete nieuwe kantoorinrichting was noodzakelijk.

  2. Wat was de vraagstelling en /of wat voor diensten heeft Perla Kantoorinrichting geleverd?

    Perla heeft ons geholpen met de totale nieuwe inrichting en ons voorzien van de tekeningen en een ontwerp zodat we een goed beeld hadden van onze toekomstige kantoorinvulling. De beelden gaven een goed inzicht.

  3. Waarom heeft u voor Perla Kantoorinrichting gekozen?

    In het hele traject is er door Perla goed en open gecommuniceerd en vaak ook met een nuchtere blik naar bepaalde ideeën gekeken. Zaken moeten immers wel een doel hebben. Vooral door de juiste informatie vanuit Perla hebben wij gekozen voor zit/sta bureaus. Wij vinden het immers belangrijk dat onze medewerkers een fijne en gezonde werkplek hebben.

  4. Hoe verliep het traject (levering en/of dienst) en wat was het eindresultaat?

    Leveringstraject is goed verlopen. Kleine ongemakken zijn snel opgelost.

  5. Zou u Perla Kantoorinrichting aanbevelen? Opmerkingen?

    Absoluut,… Perla staat voor een concrete, creatieve en nuchtere aanpak, met de juiste ondersteuning.

Bekijk hier de projectfoto’s