• Betrokken
  • Deskundig
  • Persoonlijk
Kantoorinrichting Cent Lonen Haarlem – Perla 01

CENT Lonen – Haarlem

Industriële kantoorinrichting in monumenteel pand

INVENTARISATIE

CENT Lonen B.V. is een Haarlems bedrijf actief in het uitbesteden van loonadministratie en alle advisering omtrent het loon onderwerp. Door groei vertrokken zij uit de binnenstad van Haarlem naar de Waarderpolder in een mooi en ook industrieel monument ( Figee). Daarbij wilden ze het kantoor meteen professioneel inrichten en kwamen zo bij Perla Kantoorinrichting terecht.

 

ADVIES | ONTWERP

Door het echte industriële karakter van de ruimte wilden ze wel wat warmte in het plan. Ook akoestiek was hierbij een belangrijke factor om in deze ruimte prettig te kunnen werken. Wij adviseerden dit te doen met akoestische panelen op kasten en tussen de bureaus. Voor het bladmateriaal van kasten en bureaus werd daarom gekozen voor een warm grof eiken decor.

 

REALISATIE

Zwarte kantoorkasten zijn omkapseld met een grof eiken decor materiaal en de bureaus zijn uitgevoerd met een aluminium zilver frame en hetzelfde blad. De zeegroene akoestische wanden en akoestische platen op de kasten zorgen voor een betere akoestiek. Lampen van zwart aluminium met een mat gouden binnenzijde geven de vergaderruimte een gave uitstraling. Samen met de reeds aanwezige betonnen vloer maken de bovenstaande items van dit kantoor het tot een strak geheel.

 

MEER OVER CENT LONEN: https://centlonen.nl/

 

 

WIL JIJ OOK ZO’N GEWELDIG INTERIEUR?

Ben je ook op zoek naar een passend interieuradvies voor de inrichting van jouw project? Wij vertalen jouw wensen op creatieve wijze naar een uniek interieurontwerp en zorgen er tevens voor dat dit past binnen het budget. Neem direct contact op via 023-531 39 52 of stuur een e-mail naar info@perlakantoor.nl.

Date

14 februari 2016

Opdrachtgever

Cent Lonen

Ontwerp

Perla Kantoorinrichting

Producten

bureaus, kasten, tafels, barkrukken, akoestiek

Aandacht maakt het verschil

Aandacht en design voor projecten kunnen voor bedrijven en instellingen veel verschil maken. De werkvreugde en prestaties liggen meetbaar hoger in kantoren en projecten waar aandacht aan besteed is. Het interieur wordt ook een steeds belangrijker item in het behoud van personeel en het aantrekken daarvan. Door onze persoonlijke aanpak, aandacht en breed assortiment halen wij het maximale uit het beschikbare budget.

Bel ons voor een afspraak en wij gidsen je door het woud van mogelijkheden. Graag zou ik mijn kennis ook met je delen en samen een gaaf kantoor maken!

Michel Visser Interieurontwerper