• Betrokken
  • Deskundig
  • Persoonlijk

Thuiskantoor inrichten

Thuiskantoor inrichten passend bij het interieur

Thuiswerken neemt in steeds grotere mate toe. Waar we voorheen vijf dagen per week op kantoor zaten, werkt nu maar liefst 39% meerdere dagen per week thuis. Een comfortabele en ergonomisch verantwoorde werkplek is bij thuiswerken net zo belangrijk als op kantoor. Het bevordert de productiviteit, concentratievermogen en voorkomt rug- en nekklachten. Het thuiskantoor hoeft absoluut geen stijlloos aanzicht te zijn, maar kun je met de juiste aanpak integreren in de huidige interieurstijl.

 

Verbind het thuiskantoor met het gehele interieur

 

Een thuiskantoor inrichten behoort net zo goed tot het interieurconcept als iedere andere ruimte. Vaak wordt vergeten dat een thuiskantoor ook stijlvol en passend bij het interieur kan zijn. Naast het creëren van een productieve en gezonde werkomgeving, houden wij rekening met de stijl die in de rest van het huis terugkomt. Voor alle stijlen en smaken hebben wij passende producten. Wij bieden een scala aan van materialen en kleuren, en kijken samen wat het beste aansluit bij de ruimte. Door het evenwicht te bewaren tussen een stijlvolle inrichting die comfortabel aanvoelt, creëer je een plek waar je prettig en productief werkt.

 

Ergonomisch verantwoorde werkomgeving

 

Wie regelmatig thuiswerkt moet van het thuiskantoor een ergonomisch verantwoorde werkplek maken. Verschillende aspecten dragen bij aan een gezonde werkomgeving, zoals een comfortabele bureaustoel, een ergonomisch bureau, maar ook voldoende lichtinval. Onze innovatieve bureaustoelen bieden ultiem zitcomfort en zijn ontworpen met aandacht voor design. Daarnaast creëer je zowel met onze normale bureau’s als zit-sta bureau’s een gezonde en dynamische werkomgeving. Voor een optimale zithouding kiezen wij voor verstelbare bureau’s, zodat je deze op ieder moment naar behoefte kunt verstellen. Zorg bij het inrichten van het thuiskantoor tevens voor een ruimte met voldoende lichtinval. Dit bevordert de productiviteit en verbetert de focus.

 

Slim opbergen voor een opgeruimde werkplek

 

Een opgeruimde werkplek zorgt voor meer rust in de ruimte en een hogere productiviteit. De slimme opbergelementen bieden creatieve oplossingen voor het structureren en indelen van de thuiswerkplek. Onze opbergelementen bevatten altijd bijzondere designs. Op die manier zijn ze functioneel en tegelijkertijd een toegevoegde waarde aan de interieurstijl. Zo zorgen ze voor een optimale inzet van de ruimte en dragen ze bij aan het gehele interieurontwerp.

 

Kom in contact met onze specialisten

 

Onderstaande productfoto’s laten een greep zien uit de vele mogelijkheden. Laat je informeren door een van onze ervaren interieurspecialisten en ontdek alles over het inrichten van het thuiskantoor. Wij vertalen jouw wensen op creatieve wijze naar een uniek ontwerp en zorgen ervoor dat dit past binnen het budget. Voor advies of prijsinformatie, neem direct contact op via 023-531 39 52 of stuur een e-mail naar info@perlakantoor.nl.

Download brochure: in 8 stappen naar het perfecte thuiskantoor

Voor meer informatie over onderstaande producten klik op de desbetreffende afbeelding “Meer informatie”

Even voorstellen

Mijn naam is Niels Hink en werk nu 14 jaar als interieurontwerper bij Perla Kantoorinrichting. Ik geef advies, ontwerp en begeleid opdrachtgevers bij het tot stand komen van hun interieurproject. Wij weten wat verlichting, meubilair, materialen en kleuren kunnen doen voor je interieur. Onze kennis over inrichten delen wij graag met je! Heb je vragen, twijfel niet. Ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Je kunt mij bellen op nummer 023-5313952 of mailen naar niels@perlakantoor.nl

Niels Hink
Interieur ontwerper bij Perla Kantoorinrichting
 

Product informatie aanvragen

Placeholder product

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.