br

Ergonomie advies

 

De waarde van advies over ergonomie

 

U vraagt om deskundig advies over ergonomie omdat u goed voor uzelf en uw medewerkers wilt zorgen. Wij willen dat ook. Want door verantwoorde ergonomie groeit de tevredenheid binnen uw organisatie. En daarmee het werkplezier en de efficiëntie. Tegenwoordig investeert elk toekomstbestendig bedrijf in de juiste kennis en in bijpassend ergonomisch kantoormeubilair. Hiermee helpen wij ook u graag. Te beginnen met professioneel advies. Dat geven wij u graag. Bent u ook klaar voor de toekomst? Neem contact op en wij delen graag onze kennis!

 

Waarom advies over ergonomie?

 

Op internet vindt u gemakkelijk diverse informatie over ergonomie. Waarschijnlijk kent u ook enkele aanbevelingen en oefeningen. Bijvoorbeeld voor uw zithouding. Hoe waardevol dit ook mag zijn, intensieve werkzaamheden op uw werkvloer verdienen meer. Zeker als u verantwoordelijk bent voor de gezondheid van meerdere medewerkers. Kies daarom voor professioneel advies over ergonomie. Want hiermee creëert u een professionele werkomgeving. Perla Kantoorinrichting verleent u hiervoor graag advies op maat. Zo geven wij u instructies over werkplekgebruik, zithouding en staand werken. Eenmalig, bijvoorbeeld tijdens de inrichting van uw nieuwe interieur. Of terugkerend, in de vorm van een ARBO-training.

Ergonomie advies: de economische keuze

 

U weet dat een goede financiële gezondheid stoelt op een goede ergonomie. Niet voor niets wordt stilzitten ‘het nieuwe roken’ genoemd. En staan RSI, rugpijnen andere klachten bovenaan de statistieken voor ziekteverzuim. Deze kostenpost kunt u met ons veel eerder, gemakkelijker en voordeliger voorkomen. Dankzij ons advies over ergonomie daalt het ziekteverzuim drastisch. En uw productiviteit schiet omhoog. U en uw medewerkers werken prettiger, efficiënter en leveren betere resultaten. Ook hierbij liegen de statistieken niet: goede ergonomie zorgt voor een productieverhoging tot wel 36 procent.

 

Gericht ergonomie advies

 

Bij goed ergonomieadvies hoort ergonomisch verantwoord meubilair. De markt voorziet ruimschoots in deze behoefte, maar schiet vaak te kort in de informatievoorziening. Al snel vindt u honderden verschillende bureaustoelen, tafels, banken, conferentietafels, monitorarmen, kabelmanagement-oplossingen en andere meer of minder ergonomisch verantwoorde producten. Maar wat zijn deze verschillen tussen alle vele merken en modellen? Welke prijsverschillen zijn gerechtvaardigd? Hoe zit het met de duurzaamheid? Wat past bij de dagelijkse werkwijze en inrichtingsstijl van uw specifieke organisatie? Op al deze vragen levert Perla Kantoorinrichting u graag duidelijke, weloverwogen en goed onderbouwde antwoorden.

 

Ik kom graag in contact met Perla Kantoorinrichting

Neem dan snel contact met ons op of maak een afspraak!