Over Ons

Perla Kantoorinrichting uit Haarlem is in 1995 opgericht door Michel Visser. Na 28 jaar gedreven ondernemerschap en passie voor ons vak werken wij inmiddels met een fijn team van professionals.

Gezamenlijk met onze klanten bereiken wij steeds weer ons doel “Het realiseren van een fijne werkomgeving”. Want uiteindelijk zoeken we allemaal naar een stukje werkgeluk. Dat gevoel is namelijk niet te vinden in een saai kantoor. Interieur gaat bij ons om meer dan alleen het neerzetten van tafels en stoelen. Goede project– en kantoorinrichting gaat namelijk over de juiste balans tussen de mens en zijn werkomgeving.

Het team van Perla

Onze jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we steeds meer te weten zijn gekomen over wat een fijne werkomgeving werkelijk is en hoe we dat kunnen bereiken. De vele positieve reacties achteraf realiseert ons hoeveel meer kleuren, materialen, verlichting en beplanting kunnen doen! En niet alleen wij, ook wetenschappelijk zijn daar vele bewijzen voor. Met Perla willen wij mensen helpen een dagelijkse dosis werkplezier te laten ervaren. Doe je mee?

Groepsfoto van Perla kantoorinrichting

Een blik op onze cijfers

Aantal jaren actief
30 jaar
Succesvol afgeronde projecten
1035 +
Aantal merken
90 +

Onze experts

Michel Visser van Perla kantoorinrichting
Michel Visser
Oprichter, Interieurontwerper, Projectadviseur

Michel is een ware vakman in ontwerpen en weet met zijn expertise en creativiteit elke ruimte om te toveren tot een uniek en prachtig geheel.

Niels Hink van Perla Kantoorinrichting
Niels Hink
Interieurontwerper, Projectadviseur

Niels is een inspirerende collega die elke uitdaging met enthousiasme aangaat en vernieuwende ideeën tot leven brengt in zijn ontwerpen.

Deborah Van Delft van Perla Kantoorinrichting
Deborah van Delft
Styling, Marketing

Deborah is een meester in het creëren van sfeer en weet met haar ontwerpen de verbeelding van mensen te prikkelen en persoonlijke ruimtes te creëren.

Menno Grijsen van Perla Kantoorinrichting
Menno Grijsen
Tekenaar, Binnendienst

Menno is een essentieel lid van ons team, met zijn kennis en toewijding zorgt hij ervoor dat onze projecten soepel verlopen.

Ruben Visser van Perla Kantoorinrichting
Ruben Visser
Marketing & Communicatie

Ruben is onze marketing expert, die zich volledig inzet voor het versterken van onze online aanwezigheid en het bevorderen van onze groei.

Concreet, creatief en een nuchtere aanpak.

Dit is waarom je kiest voor Perla Kantoorinrichting.

Eigen tekenstudio - Perla kantoorinrichting

Eigen tekenstudio

Dankzij onze eigen ontwerpstudio presenteren we binnen korte tijd hoogwaardige 2D- en 3D-ontwerpen, waardoor de inrichting van uw kantoor direct tot leven komt. Ons deskundige team zorgt voor gedetailleerde visualisaties, zodat u een duidelijk beeld krijgt van het toekomstige resultaat. Met onze ontwerpstudio maken we het proces efficiënt en bieden we kwalitatieve oplossingen die uw verwachtingen overtreffen.

Breed assortiment kantoormeubilair Perla kantoorinrichting

Breed assortiment

Met een uitgebreid assortiment meubels, accessoires en apparatuur bieden we een one-stop-shop voor al je kantoorinrichting behoeften. Van bureaustoelen en werkplekken tot vergadertafels en opslagoplossingen, we hebben het allemaal.

Hoge klanttevredenheid Perla kantoorinrichting

Hoge klanttevredenheid

Bij Perla Kantoorinrichting streven we ernaar om uitstekende klantenservice te bieden. We zorgen voor een soepel en zorgeloos proces, van het eerste contact tot de uiteindelijke installatie, om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met het eindresultaat.

Dit horen wij van onze klanten

Het onderscheidend vermogen van Perla is de creativiteit waarmee zij de missie, de visie en de cultuur van onze onderneming tot leven hebben weten te brengen in het ontwerp van ons kantoorinterieur. Sindsdien is ons kantoor verworden tot een soort clubhuis waarin onze stakeholders elkaar veilig, vertrouwd en vooral met veel plezier ontmoeten. Elke dag is het weer een plezier om samen te werken in een inspirerende omgeving.

Jan Willem Voshol IBK
Jan Willem Voshol
Algemeen Directeur IBK B.V.

“Door ons stap voor stap mee te nemen in het proces en het gehele inrichtingsvraagstuk in fases te hakken werd het voor ons makkelijk samen met Perla beslissingen te nemen. Met behulp van 3D tekeningen en de doelgerichte aanpak van Niels werd al snel duidelijk hoe onze ruimtes mooi in elkaar zouden gaan grijpen. Wij hebben de werkwijze en service als zeer prettig ervaren en het eindresultaat mag er zijn”.

Mark Hink Working Talent
Mark Hink
Directeur Working Talent B.V.

“Een concrete, creatieve en nuchtere aanpak, met de juiste ondersteuning. Perla heeft ons geholpen met de totale nieuwe inrichting en ons voorzien van de tekeningen en een ontwerp zodat we een goed beeld hadden van onze toekomstige kantoorinvulling. De beelden gaven een goed inzicht.”

Referentie Perla kantoorinrichting Mireille Kaptein
Mireille Kaptein
DGA Kaptein Groep

“Goed werk geleverd! Waarom kiezen voor Perla Kantoorinrichting? Het prettige contact, deskundig advies, en vooral het meedenken op een voor ons onbekend terrein.”

Referentie Perla Kantoorinrichting Ronald Lubbe
Ronald Lubbe
Directeur Lubbe Lisse

“Goed relatie management met een enthousiast team deskundige medewerkers, goede service met oplossingen voor ieder budget en een lokale partner.”

Referentie Perla kantoorinrichting Niki Gatsonides
Niki Gatsonides
CEO Sensys Gatso Netherlands BV

“Bij Perla krijg je direct te horen wat de leveringsdatum gaat worden. Hun bemiddeling en relaties met betrouwbare onderaannemers voor overige diensten is zeer goed. Zelfs voor relatief kleine werken, van het schilderen van slecht een wandje tot kleine reparaties, is perfect.”

Referentie Perla kantoorinrichting Marc Meijer
Marc Meijer
Connect Technisch Uitzendbureau

Wij werken ook voor