Luxe boardroom opstelling Lincoln International Amsterdam ontworpen door Perla Kantoorinrichting
Bekijk alle afbeeldingen

Lincoln International AG

High End kantoorinrichting voor Lincoln Amsterdam

Lincoln International AG is een wereldwijde adviesorganisatie die zich bezighoudt met fusies, overnames en beleggingszaken. Door groei in de organisatie en tevens de wens om de werkomgeving naar een hoger niveau te brengen, werd oktober 2021 de keuze gemaakt om te verhuizen. De nieuwe locatie wordt vooral gekenmerkt door de uitstraling van het pand. Klassiek, stijlvol met een hoogwaardige afwerking. De basiselementen van het interieur vormen dan ook een perfecte basis om er iets moois van te maken, want dat was de opdracht: een high end kantoorinrichting.

MEER OVER: Lincoln International AG

Het gehele inrichtingstraject doorloopt een gestructureerd proces binnen onze diensten. Het totale proces bestaat uit de volgende vier fases:

1. Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiefase analyseren we grondig de behoeften, wensen en doelen van onze klanten. We voeren gesprekken, bekijken de huidige situatie en verzamelen relevante informatie. Gebouwenonderzoek, Programma Van Eisen, vlekkenplan en kostenraming geven richting aan de ontwerpfase en bepalen met welke diensten we aan de slag gaan.

2. Ontwerp

In de ontwerpfase vertalen we de verzamelde informatie naar concrete en creatieve ontwerpen. We maken gebruik van onze expertise en ervaring om functionele en esthetische oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij de visie en het budget van onze klanten. Het ontwerp omvat plattegronden, 3D-visualisaties en materiaal- en kleurkeuzes.

3. Voorbereiding

In de voorbereidingsfase zorgen we voor een gedetailleerde planning en coördinatie van de benodigde activiteiten en resources. We bestellen en organiseren de levering van meubels, materialen en andere benodigdheden. Daarnaast bereiden we de locatie voor op de daadwerkelijke implementatie, inclusief eventuele bouw- of renovatiewerkzaamheden.

4. Implementatie

Tijdens de implementatiefase zetten we de plannen om in actie. We coördineren de leveringen, installeren en monteren de meubels, verzorgen de bekabeling en voeren alle noodzakelijke aanpassingen uit. We werken nauw samen met leveranciers, onderaannemers en andere betrokken partijen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.

Niels Hink Perla Kantoorinrichting
Niels Hink
Interieurontwerper, Projectadviseur

Samen jouw project starten?

Benieuwd hoe ik je kan verder helpen? Twijfel niet, ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Neem contact op en ik denk graag met je mee!

Contact opnemen

Contact opnemen

Of laat een bericht achter

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Goed om te weten

Doen jullie alleen projecten?

Nee, je kunt bij ons ook terecht voor alleen losse producten, zoals werkplekken, bureaustoelen, kasten, verlichting, etc.