Wij ontwerpen en realiseren inspirerende werkomgevingen

Fijne werkomgeving? Wij regelen het.

Perla Kantoorinrichting uit Haarlem is er voor alle organisaties die hun medewerkers een fijne werkomgeving gunnen.

Wij zijn gespecialiseerd in kantoorinrichting en bieden op maat gemaakte oplossingen die zowel functioneel als esthetisch verbluffend zijn.

Of je nu een nieuw kantoor inricht of je bestaande ruimte wil upgrade, wij staan graag voor je klaar!

De kracht van goede werkomgeving

Aantrekken personeel kantoorinrichting
Aantrekken personeel

Een goede werkomgeving zorgt ervoor dat werknemers graag naar kantoor komen, aan boord blijven en trekt nieuw talent aan.

Remote werken kantoorinrichting
Hybride werken

Flexibele werkplekken vormen de ideale aanvulling op hybride werken en bevordert de samenwerking, creativiteit en productiviteit.

Productiviteit verhogen door kantoorinrichting
Welzijn op kantoor

Een inspirerende werkomgeving motiveert werknemers om efficiënt te werken waardoor de productiviteit toeneemt.

Merkverhaal versterken door kantoorinrichting
Merkverhaal

Een doordacht ontworpen interieur weerspiegelt de missie, visie en waarden van een bedrijf.

Ervaar het verschil

Oude kantoorinrichting Bavinckhouse Nieuwe kantoorinrichting Bavinckhouse door Perla
Gemeente Bloemendaal voor nieuwe inrichting Perla Kantoorinrichting Kantoorinrichting voor de gemeente Bloemendaal door Perla
Oude kantoorinrichting Zaffier Alkmaar Nieuwe kantoorinrichting Zaffier Alkmaar na
Leeg kantoorpand Tebulo Alkmaar Ingerichte pand Tebulo Alkmaar door Perla Kantoorinrichting
Oud interieur Rijnpoort Arnhem Nieuw interieur Rijnpoort Arnhem door Perla Kantoorinrichting

Wat wij doen

Lees meer

Ons werk

Officez Bavinckhouse

Amstelveen

Bot Bouw

Heerhugowaard

IBK B.V.

Veenendaal

Lincoln International AG

Amsterdam
Bekijk alle

Inspirerende werkomgeving die je verder brengt!

Wij begrijpen de uitdagingen die komen kijken bij het creëren van de perfecte werkomgeving. Of je nu een groot bedrijf, een start-up, of een kleine onderneming bent, we staan klaar om jouw visie tot leven te brengen.

Wij streven ernaar om de juiste balans te vinden tussen comfort, sfeer en inspiratie. Hierdoor wordt je kantoor niet alleen functioneel maar laat het ook een positieve indruk achterlaat bij je medewerkers en klanten. Dat is pas echt effectief!

Inspirerende kantoorinrichting van Perla kantoorinrichting

Concreet, creatief en een nuchtere aanpak.

Dit is waarom je kiest voor Perla Kantoorinrichting.

Eigen tekenstudio - Perla kantoorinrichting

Eigen tekenstudio

Dankzij onze eigen ontwerpstudio presenteren we binnen korte tijd hoogwaardige 2D- en 3D-ontwerpen, waardoor de inrichting van uw kantoor direct tot leven komt.

Breed assortiment kantoormeubilair Perla kantoorinrichting

Breed assortiment

Met een uitgebreid assortiment meubels en accessoires bieden we een one-stop-shop voor al je kantoorinrichting behoeften. Van bureaustoelen en werkplekken tot vergadertafels en opslagoplossingen, we hebben het allemaal.

Hoge klanttevredenheid Perla kantoorinrichting

Hoge klanttevredenheid

Bij Perla Kantoorinrichting streven we ernaar om uitstekende klantenservice te bieden. We zorgen voor een soepel en zorgeloos proces, van het eerste contact tot de uiteindelijke installatie.

Productiviteit en comfort met onze kantoormeubelen

Dankzij onze jarenlange ervaring in de branche begrijpen we de unieke behoeften van moderne bedrijven. Ons doel is om jouw werkplekken efficiënter, comfortabeler en stijlvoller te maken.

Wij zijn dealer van meer dan 90 verschillende merken, wat betekent dat we altijd kunnen voldoen aan de eisen en wensen van onze klanten.

Of je nu op zoek bent naar een ergonomische bureaustoel, een stijlvol zit-sta bureau of akoestische oplossingen die het welzijn van je medewerkers bevorderen, wij hebben het allemaal.

Kantoormeubelen van Perla kantoorinrichting
Niels Hink Perla Kantoorinrichting
Niels Hink
Interieurontwerper, Projectadviseur

Wij weten wat verlichting, meubilair, materialen en kleuren kunnen doen voor je interieur. Onze kennis over inrichten delen wij graag met je!

Heb je vragen, twijfel niet. Ik vind het leuk om je te spreken over mijn vak.

Contact opnemen

Contact opnemen

Of laat een bericht achter

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Goed om te weten

Verzorgen jullie de volledige inrichting?

Ja, wij verzorgen de volledige inrichting van je pand. Indien wenselijk kunnen wij je volledig ontzorgen. Met vele facetten onder één dak verzorgt Perla jouw complete interieur vraagstuk. Van vloeren tot plafond en van verlichting tot meubilair.  Ons team bestaat uit interieurontwerpers, projectmanagers, binnendienst en vakkundige monteurs die je volledig begeleiden. Zodat je straks een compleet ingerichte en gebruiksklare werkomgeving hebt.

Doen jullie alleen projecten?

Nee, je kunt bij ons ook terecht voor alleen losse producten, zoals werkplekken, bureaustoelen, kasten, verlichting, etc.

Waar vind ik jullie prijzen?

Voor informatie over prijzen verwijzen we je graag naar onze offerte aanvraag. Wij maken dan een gerichte offerte met onze speciale projectprijzen. Bel of mail ons vandaag met je aanvraag en wij reageren snel!

Bel offerte aanvraag:  023- 531 39 52

Mail offerte aanvraag: menno@perlakantoor.nl

Zijn er ook mogelijkheden met een klein budget?

Ja, wij kunnen ook inrichten met een klein budget. In ons assortiment zitten ook kwaliteits producten in een lagere prijsklasse. Door de samenwerking die wij hebben met meer dan 90 fabrikanten is er dan ook voldoende keus. Benieuwd hoe creatief wij kunnen zijn met een klein budget? Neem dan contact met ons op en laat je verrassen.

Tel: 023 – 531 39 52

Mail: info@perlakantoor.nl

Ik wil alleen een bureaustoel kopen, kan dat?

Ja, je kunt bij ons ook terecht voor de aankoop van alleen een bureaustoel? Wij hebben een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, van verschillende kwaliteitsmerken. Het varieert van budget modellen tot zeer exclusieve modellen. Veel van de bureaustoelen kun je uitproberen in onze showroom te Haarlem. Kom langs en laat je adviseren door één van onze specialisten.

Hebben jullie een eigen showroom?

Ja,  je bent van harte welkom voor een persoonlijk advies in onze inspirerende showroom aan de rand van Haarlem. Het is sfeervol en thematisch ingericht, zodat je veel inspiratie kunt opdoen. Er staan veel producten uit ons assortiment, die je kunt testen en beoordelen. Onze ervaren interieurspecialisten helpen je dan ook graag verder.

Adres: Jan Tademaweg 9, 2031 CT, Haarlem

Openingstijden: ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00

Parkeren: Gratis, rondom het pand

Afspraak maken?: niet noodzakelijk, wel prettig

Tel: 023-531 39 52

Kunnen jullie snel leveren?

Ja, wij kunnen snel leveren. Neem dan direct contact met ons op en wij informeren je naar de mogelijkheden. T: 023 – 531 39 52 of info@perlakantoor.nl

Kan ik als particulier bij jullie kopen?

Ja, je kunt als particulier bij ons kopen. Let wel op! Onze prijzen zijn exclusief 21% BTW

Onze klanten aan het woord

Het onderscheidend vermogen van Perla is de creativiteit waarmee zij de missie, de visie en de cultuur van onze onderneming tot leven hebben weten te brengen in het ontwerp van ons kantoorinterieur. Sindsdien is ons kantoor verworden tot een soort clubhuis waarin onze stakeholders elkaar veilig, vertrouwd en vooral met veel plezier ontmoeten. Elke dag is het weer een plezier om samen te werken in een inspirerende omgeving.

Jan Willem Voshol IBK
Jan Willem Voshol
Algemeen Directeur IBK B.V.

“Bij Perla krijg je direct te horen wat de leveringsdatum gaat worden. Hun bemiddeling en relaties met betrouwbare onderaannemers voor overige diensten is zeer goed. Zelfs voor relatief kleine werken, van het schilderen van slecht een wandje tot kleine reparaties, is perfect.”

Referentie Perla kantoorinrichting Marc Meijer
Marc Meijer
Connect Technisch Uitzendbureau

“Door ons stap voor stap mee te nemen in het proces en het gehele inrichtingsvraagstuk in fases te hakken werd het voor ons makkelijk samen met Perla beslissingen te nemen. Met behulp van 3D tekeningen en de doelgerichte aanpak van Niels werd al snel duidelijk hoe onze ruimtes mooi in elkaar zouden gaan grijpen. Wij hebben de werkwijze en service als zeer prettig ervaren en het eindresultaat mag er zijn”.

Mark Hink Working Talent
Mark Hink
Directeur Working Talent B.V.

“Een concrete, creatieve en nuchtere aanpak, met de juiste ondersteuning. Perla heeft ons geholpen met de totale nieuwe inrichting en ons voorzien van de tekeningen en een ontwerp zodat we een goed beeld hadden van onze toekomstige kantoorinvulling. De beelden gaven een goed inzicht.”

Referentie Perla kantoorinrichting Mireille Kaptein
Mireille Kaptein
DGA Kaptein Groep

“We werken al jaren samen met Perla kantoorinrichting. Fijne samenwerking, plezierige communicatie en leuke creatieve ideeën. Altijd leuk om samen projecten op te pakken.”

Logo Officez
Nicole Rijsterborgh
Office manager Officez

“Goed relatie management met een enthousiast team deskundige medewerkers, goede service met oplossingen voor ieder budget en een lokale partner.”

Referentie Perla kantoorinrichting Niki Gatsonides
Niki Gatsonides
CEO Sensys Gatso Netherlands BV

“Goed werk geleverd! Waarom kiezen voor Perla Kantoorinrichting? Het prettige contact, deskundig advies, en vooral het meedenken op een voor ons onbekend terrein.”

Referentie Perla Kantoorinrichting Ronald Lubbe
Ronald Lubbe
Directeur Lubbe Lisse

Een ergonomische werkplek met een frisse en eigentijdse uitstraling was onze wens voor alle medewerkers op onze vestiging Alkmaar. Van ontwerp tot oplevering zijn wij door Perla begeleid op een deskundige, vriendelijke en heldere wijze. De reactiesnelheid, het contact en de samenwerking tijdens het proces hebben wij als plezierig ervaren. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat en kunnen Perla van harte aanbevelen

Jan Wagenaar van De Hooge Waerder
Jan Wagenaar
Partner bij De Hooge Waerder